Ledige stillinger:

Vi søger i øjeblikket følgende medarbejdere:

 


Export sales trainee

Vil du være en del af en seriøs virksomhed, som sætter standarden for fjernelse af luftbåren forurening?

V.Å. Gram A/S er i vækst og søger derfor en dynamisk Export Sales Trainee til udvidelse af vort salgsteam.

Som Export Sales Trainee vil du få en sjov og stejl læringskurve, hvor du følger en 2-årig intern uddannelsesplan, som garanterer grundig oplæring og introduktion til markedet samt produktprogram. Løbende vil du få overdraget ansvaret for egne kunder på det europæiske marked, hvilket blandt andet indebærer udfærdigelse af markedsføringsplaner, kundehandlingsplaner, budgetter samt uddannelse af kunder i vores nye digitale salgsværktøj.

Efter endt uddannelsesforløb, vil du få titlen Export Account Manager, og vil med reference til salgschefen være eneansvarlig for egne markeder og budgetter mm.

Den rette profil har nødvendigvis ikke erfaring med eksportsalg, men har lysten, gåpåmodet og motivationen for at kunne gøre en forskel og bidrage til den fortsatte vækst.

Som profil er du dynamisk, udadvendt og er i stand til at holde mange bolde i luften. Endvidere er du ambitiøs, målrettet, kundeorienteret og besidder et godt købmandskab.

Du har gode digitale færdigheder og behersker dansk, engelsk og tysk i skrift og tale.

Den ideelle profil har teknisk indsigt og forståelse herfor, og har et selvstændigt drive for at skabe resultater samt sociale relationer til kunder og dine engagerede kolleger.

Vi forestiller os at din baggrund kan være HTX, salg og markedsføring på AU/bachelor niveau eller faglært med en teknisk uddannelse.

Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Herudover tilbyder vi pensions- og sundhedsordning, fantastiske kolleger samt en velfungerende personaleforening.

Der må forventes rejseaktivitet.

Tiltrædelse efter aftale.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning mærket ”Export” senest 31. juli 2021 pr. mail på job@vaagram.dk.
Kontakt evt. salgschef Brian Larsen på tlf. 2399 3075 ved spørgsmål.

Der vil løbende blive afholdt samtaler.

V. Å. Gram A/S udvikler og producerer nogle af markedets bedste løsninger indenfor procesventilation og filtrering, til mange forskellige brancher i hele Europa.


Produktions-koordinator

V. Å. Gram A/S søger en omhyggelig og struktureret produktions-koordinator, som vil indgå i det eksisterende team!

Dine primære daglige opgaver i teamet bliver:

  • Planlægning af salgsordrer og oprettelse af produkt-varianter (udføres i BC)
  • Klargøring af ordrer til produktionen og sikre ajourføring af printede tegningssæt til ordrer
  • Vedligeholdelse og oprettelse af styklister og router (udføres i BC)
  • Karban-indkøb for klip-, bukke/valse- og smede-afdeling (udføres i BC)
  • Genbestilling af dele ved fejl i afdelingerne
  • Administrativ hjælp til produktionen samt varemodtagelse.

Du vil løbende blive oplært i de forskellige funktioner. Du må forvente, at der vil være en del arbejde med støtte til medarbejderne på gulvet forbundet med jobbet. Desuden vil du blive oplært som produktions-superbruger i vores nyinstallerede IT-system Business Central (BC).

Vi tilbyder fastansættelse i en veletableret virksomhed med en stærk familie-ånd, hvor udviklingen og væksten går stærkt. Som virksomhed lægger vi stor vægt på vores værdier: Respekt – Kommunikation – Samarbejde. Vi afholder jævnligt arrangementer for alle medarbejdere, og vi lægger vægt på, at man engagerer sig i driften og har lyst til at bidrage til udviklingen. Som en ejer-ledet virksomhed i 3. generation er her højt til loftet, og vi vægter en fri og humoristisk omgangstone.

Vi lægger derfor også stor vægt på, at du formår at falde ind i jargonen blandt produktionsmedarbejderne og den øvrige organisation. 

Vi forventer, at du:

  • Taler og forstår dansk, tysk og engelsk
  • Kan håndtere flere opgaver ad gangen
  • Har et godt overblik og en god ordenssans
  • Er udadvendt, hjælpsom og tager ansvar
  • Har en positiv indstilling og et godt humør
  • Har kendskab til MS Office pakken
  • Har gode samarbejdsevner og også forstår at sige fra
  • Har gode IT-kundskaber/erfaring (gerne med NAV eller BC)
  • Er resultatorienteret
  • Ikke er bange for at kaste dig ud i nye ting

Vi tilbyder:

  • Gode arbejdsforhold
  • Pension
  • Sundhedsordning
  • Rabatordning via Logbuy
  • Personaleforening
  • Overskudsdeling

Kan du se dig selv i ovenstående?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning mærket "Produktions-koordinator" på mail job@vaagram.dk.

Tiltrædelse: snarest eller efter aftale
Opslaget lukkes ned, når den rette kandidat er fundet til stillingen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til CFO - Rene Kristoffersen på:
tlf.:2399 3074 mandag – torsdag kl. 8 – 16 og fredag kl. 8 - 14


Indkøbsassistent

V. Å. Gram A/S søger en detaljeorienteret og struktureret indkøbsassistent.

Hos os bliver du en del af et dynamisk team af engagerede kolleger, som i fællesskab ønsker at bidrage til vores vækstrejse. Som indkøbsassistent bliver du et naturligt bindeled mellem salg, indkøb, planlægning og produktionen. Dine succeskriterier bliver at sikre et naturligt flow i processen fra salg til indkøb, og samtidig sikre en høj leveringssikkerhed af produkter til de korrekte indkøbspriser.

Dine vigtigste arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Disponering af varer
  • Afsendelse af ordrebekræftelser til kunder
  • Ansvarlig for den daglige kontakt til danske og udenlandske leverandører
  • Opfølgning på indkøbsordrer og sikre rettidig levering
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata på varekort samt leverandører
  • Sikre indsamling af eventuelle datablade og overensstemmelseserklæringer
  • Reklamationsbehandling overfor leverandører
  • Diverse ad hoc-opgaver

Kommerciel profil med selvstændigt drive

Som profil er du ansvarsbevidst, detaljeorienteret og er i stand til at holde mange bolde i luften. Den rette profil besidder et godt købmandskab og har teknisk indsigt og forståelse herfor. Du trives med rutineopgaver, og er vant til at arbejde selvstændigt.

Du behersker dansk, engelsk og tysk i skrift og tale og er rutineret bruger af Office pakken og har kendskab til ERP-systemer, meget gerne Microsoft Business Central 365.

Ideelt har du et par års erfaring fra lignende job.

Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Herudover tilbyder vi pensions- og sundhedsordning, fantastiske kolleger samt en velfungerende personaleforening.

Lyder det som en udfordring for dig?

Send os snarest din motiverede ansøgning med mærketindkøb” på: job@vaagram.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til CFO - Rene Kristoffersen på:
tlf.: 2399 3074 mandag – torsdag kl. 8 – 16 og fredag kl. 8 - 14

Tiltrædelse snarest efter sommerferien eller efter aftale.

Bemærk venligst, at vi holder lukket i ugerne 29-30-31.

Stillingsopslaget løber, indtil vi har fundet den rette kandidat.


Administrativ HR-assistent

V. Å. Gram A/S søger en servicemined og struktureret administrativ HR-assistent, som har lysten, viljen og kompetencerne til at blive en central medspiller i vores fortsatte udvikling!

Vi forestiller os, at du kommer fra nuværende eller tidligere stilling som HR-assistent, og har du stiftet bekendtskab med rekrutteringer og medarbejderadministration, vil dette være en fordel.

Dine vigtigste arbejdsopgaver i teamet bliver:

  • General personaleadministration
  • Udarbejdelse af kontrakter, tillæg, aftale m.v.
  • Håndtering af pre-, on- & offboarding
  • Oprettelse af stillingsopslag samt håndtering af dele af rekrutteringsprocessen
  • Praktisk koordinering
  • Kontakt til uddannelsesinstitutioner i forbindelse med elever og praktikanter
  • Kontakt til jobcentre i forbindelse med mentorordninger, praktikanter, refusioner m.m.
  • Analyse af medarbejderdata
  • Diverse ad hoc-opgaver

Som profil er du ansvarsbevidst og er i stand til at holde mange bolde i luften. Du har sans for detaljen, er proaktiv og betragter samarbejde og hjælpsomhed som en selvfølge. Du trives med rutineopgaver, og er vant til arbejde selvstændigt. Som HR-assistent vil du blive den naturlige sparringspartner for ledelsen.

Du behersker dansk, engelsk og tysk i skrift og tale, og er rutineret bruger af Office pakken.

Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Herudover tilbyder vi pensions- og sundhedsordning, fantastiske kolleger samt en velfungerende personaleforening.

Stillingen er en deltidsstilling og ugentlig arbejdstid aftales nærmere.

Lyder det som en udfordring for dig? 

Send os snarest din motiverede ansøgning med mærket ”HR-assistent” på: job@vaagram.dk.
For nærmere info om stillingen kontakt økonomichef René Kristoffersen på tlf. 2399 3074

Tiltrædelse snarest efter sommerferien eller efter aftale.
Bemærk venligst, at vi holder lukket i ugerne 29-30-31.

Stillingsopslaget løber, indtil vi har fundet den rette kandidat.


MEDarbejder til bukke-/valseafdeling i metalbranchen

Har du lyst til at være en del af en virksomhed med familieånd?

Grundet travlhed og et højt aktivitetsniveau, søger vi enfaglært eller ufaglært, kvik og stabil MEDarbejdere til vores tyndpladeproduktion.

Vi søger en medarbejder, der gerne har erfaring fra metalbranchen, der gerne vil være en del af en virksomhed med fuld tryk på væksten. Det ledige job vil fortrinsvis være i vores bukke-/valseafdeling med bl.a. maskinbetjening og truckkørsel. Så har du erfaring med og/eller interesse i betjening af bukke -og valsemaskiner vil det være en fordel.

Maskiner i afdelingen består af 2D- og 3D-svingbukker, kantpresse, 3-akset valser og gummivalser.

Du må forvente at skulle kunne bestride flere forskellige funktioner, og at du kommer til at arbejde på tværs af teams og afdelinger, ved sygdom og ferie.

Du skal have gå-på-mod og et godt hoved, og du skal være stabil samt omhyggelig, kvalitets- og ansvarsbevidst.

Da job i denne branche er fysisk krævende, er det nødvendigt, at du har en god fysik. Desuden skal du være vant til at bruge IT-udstyr, da virksomheden netop er blevet opgraderet med IT-styring i hele produktionen.

Vi forventer, at du:

  • taler, forstår og læser dansk eller tysk
  • kan lide at have travlt
  • er stabil og har en høj arbejdsmoral
  • er omhyggelig og kvalitetsbevidst
  • har en positiv indstilling og et godt humør
  • er ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • er fleksibel og villig til at give en ekstra hånd med, når det er nødvendigt.
  • kan arbejde selvstændigt og er en teamplayer
  • har evt. truck-certifikat

Vi tilbyder:

  • Ordnede arbejdsforhold under Industriens Overenskomst
  • Flexible arbejdstider
  • Gode faciliteter
  • Pensionsordning
  • Sundhedsordning
  • Personaleforening
  • Rabataftale med rabatportal
  • Løn efter aftale

Du bedes mærke din ansøgning: Bukke og valse

Ansøgning/CV sendes til vores HR-afdeling pr. mail: job@vaagram.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til CFO - Rene Kristoffersen på:
tlf.: 2399 3074 mandag – torsdag kl. 8 – 16 og fredag kl. 8 - 14

Ansøgningsfrist udløber, når vi har fået stillingen besat med den rette kandidat.


Behandling af persondata ved rekruttering

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos V. Å. Gram A/S.

Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig.

Du finder flere oplysninger her:

 


Uopfordrede ansøgninger

Vi modtager altid gerne uopfordrede ansøgninger. 

På siden "Jobprofiler" finder du en kort beskrivelse af de værdier, som vi anser som vigtige for en fremtidig medarbejder. Derfor vil vi anbefale dig, at du lige læser dette punkt igennem, inden du går videre.

Jobprofiler

Du ansøger ved at klikke på dette link til vores mail-adresse job@vaagram.dk i HR-afdelingen. 

Ansøg her

Du bedes vedhæfte dit CV og en evt. skriftlig ansøgning.

Beskyttelse af persondata:

Når du sender os en uopfordret ansøgning, giver du automatisk samtykke til, at vi gemmer dine oplysninger i vores arkiv i 6 måneder. Vi passer godt på dine data og videregiver aldrig dine oplysninger til andre, med mindre du udtrykkeligt giver dit specifikke og skriftlige samtykke hertil. Efter 6 måneder bliver dine oplysninger slettet automatisk til udgangen af måneden.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage ved at sende en mail til:

HR-afdelingen

Herefter vil dine oplysninger blive slettet omgående.

Vi ser frem til at høre fra dig!